Letní slevové šílenství: 10-30% Sleva na Všechno✨
Zvolte kategorii
  1. Domovská stránka
  2. Často kladené dotazy
FAQ

Často kladené dotazy

Výměna zboží na našem eshopu je velmi jednoduchá. Pokud si zakoupíte zboží a z nějakého důvodu se vám nebude líbit, nebo vám nebude sedět, můžete ho vrátit. 

Více o výmněne zboží naleznete ZDE

 

Pro zákazníky, kteří by si přáli vyzkoušet zboží na našem eshopu, máme k dispozici jednoduché řešení.

I když u nás není možné fyzicky vyzkoušet zboží, můžete si ho objednat online a poté v klidu zkontrolovat doma. Pokud zjistíte, že zboží není pro vás vhodné, můžete ho vrátit do 14 dní od jeho doručení a my vám vrátíme peníze.

Při vrácení zboží musí být zboží v originálním stavu. Pokud máte jakékoliv otázky ohledně produktu nebo jeho použití, neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím zákaznické podpory.

Informace o odeslání zboží naleznete u každého produktu na našem eshopu. Uvedena je doba, do kdy je zboží odesláno z našeho skladu.

Rádi bychom upozornili, že i přesto, že vynakládáme veškeré úsilí, aby vaše zboží bylo odesláno v uvedeném termínu, může dojít ke zdržení v případě nečekaných okolností. V takovém případě vám co nejdříve poskytneme informace o odhadovaném termínu dodání. Děkujeme za pochopení.

Jako zákazník našeho eshopu, pokud jste si zakoupili zboží, které má nějakou vadu nebo jste s ním nespokojeni, máte možnost uplatnit reklamaci. Naše firma se snaží řešit reklamace rychle a efektivně, aby byli naši zákazníci spokojeni. Více o reklamacích ZDE

Reklamované zboží nám zašlete na adresu Nisa shop s.r.o., Smetanova 75, 466 01 Jablonec nad Nisou a přiložte k němu papír s popisem závady. V případě potřeby Vás budeme kontaktovat ohledně dalších informací. Děkujeme Vám za nákup v našem eshopu a doufáme, že společně najdeme řešení Vašeho problému.

Kategorie